WE ARE GONNA DO THIS PHOTO THING AGAIN this time mansions + ocean + pizza // graduation trip #3




this concludes my graduation trip post series. i think the last photo majorly describes an ending. (yes i fell asleep on the couch and my little sister missed me i think cuz i missed her too)

also i had legit the best time of my life. it was such amazingness i don't even know what to say

48 comments

  1. Ahhhhhh!!!! All the history!!! *Hugs all the pictures* It looks like you had an amazing time! What is that stone building you guys visited? And Plymouth Rock?!?! *Dies at the amazingness* Someday I'm gonna visit the east coast...;)
    So glad your trip went well, and congrats on graduation!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaaaahhh! I KNOW and now memories added to that. *hugs them with you* I HAD SO MUCH FUN. the mansion?? Those were in Freeport, Rhode Island - legit this mansions WHICH WERE SUMMER HOMES FOR PEOPLE *moans* one of them took 11 million to build *dies* YES YOU HAVE TO GO
      awwwwww thanks Jess!

      Delete
  2. Your trip looks like it was so much fun!!! Glad you enjoyed yourself. :D (And I gotta say, I love that you shared blurry pictures because that makes me feel a lot better about all the blurry pics I've taken with my phone. XD #reallife)

    AND THAT PIZZA GOSH GIMME. *drools*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mary gal, IT WAS THE BEST EVER. I wanted to cry when we left bc I DIDNT WANNA LEAVE (hahaha i actually really like blurry photos I think I'm super strange but they feel creative to me?? xD)

      HAHA NOPE ITS MINE *grabs pizza and runs*

      Delete
  3. Wow! Those pictures!!! It looks like you had a wonderful trip!!!
    I love that last one! Adorable!!! :D

    littlebitofsunshineweb.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I really really really did - like THE BEST EVERRRRR
      aww thanks girl <3

      Delete
  4. SO MANY PRETTY PICTURES. O MAH WORD! I can just scroll up and down and up and down and still be fascinated with the each pic aahahaha. :))

    Jazzy @ http://thrivinghope.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. THANK YOU THANK YOU THANK YOU acccckk i feel like doing the same thing - so many memories <3

      Delete
  5. OMW. OMW. OMW that pizza.......
    The photos of the mansion, and the kitchens, look exactly like the set of Downton Abbey!! *fangirls* I'm in love!
    OHHHHHHHH AND THE FIRST PHOTO IS OF THE COLONIAL FETCH EPISODE TOWN THING! *reminisces my childhood fandoms*

    ReplyDelete
    Replies
    1. GIRL I THOUGHT THE SAME THING (totally didn't eat 4 pieces hahahahahahahaaa)
      hahaha I didn't even think that, but I guess you're right! It's the correct time period XD
      AHHHHHHHHHHH I KNOW I THOUGHT THE SAME THING AND GIIIRRRLLL I SAW THE PLACE WHERE JULIA AND ANNA WERE CUTTING THE WOOD i felt so weird lol

      Delete
    2. THIS COMMENT IS THE BEST.

      I totally did not watch that episode of Fetch later that night. *cough cough*

      Delete
  6. Absolutely LOVING all the photos, Julia! Looks like you had an incredible time.
    What's the plan for the near future?
    God bless! You're amazing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. truly?! YAYAY! there might end up being one more post since I found more photos hahahahaaaa
      wellllll you know plans *laughs* also I'm an ISTP so I don't like plans..but I'll keep you all updated!
      oh gosh *hugs you*

      Delete
  7. I'm so happy for you!! It sounds amazing -- uhh, what's a graduation trip? Sorry, I've never graduated sooo...#purebredhomeschooler :p
    I think it sounds fun! And those photos *siiigh* it felt like I was there. God is so amazing, creating such a magnificent world!
    Do you like traveling by plane? Personally, I can't get enough of it. I love traveling, PERIOD. But my sisters and mom really don't like it, so maybe I'm just spunky that way. xP

    This was so satisfying,
    Amelia xxx
    <3

    Postscript: Did you read my last comment about the emailing and blogging thing? No pressure or rush, I'm just really hoping I can invite you and Sarah because you girls are just the coolest ever. <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. awww thanks amelia -- haha! basically I chose to go on a graduation trip instead of having a big party. It was just really what I wanted and #alsohomeschooled ;)
      YES YES HE IS
      oooooh boy yup. It was just magnificent! I got to do 4 different flights. It was awwweesooommee!

      p.s whooops! I forgot! I'll go do that now lol!!

      Delete
  8. I looooove Plymouth :D So historical.... we may be moving there this Summer or else maybe Cape Cod. So glad you had fun!

    shepherdshandmaiden.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ADORED IT i'm such a history nut xD oohh really?! that's really neat! I really did - thanks <3 also YAY THANK YOU FOR COMMENTING AGAIN - i love it when my followers come out and are like "hiii" xD

      Delete
  9. THESE PHOTOS. The buildings look so cool, I just have a thing for buildings man, especially old ones with intricate architecture! I LIVE FOR IT.

    ~ noor

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh man me too!! the building architecture just got me SO MUCH COOLNESS and they are sooo old but look brand new legit

      Delete
  10. That sounds like an AWESOME trip!! =D So many pretty pictures.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh gosh it was an AWESOME trip!! hahaha so many photos I know I'm sorry :P

      Delete
  11. Plymouth plantation is so great!! I am so happy you had a good time. I'll bet it's good to be home. <3
    Fantastic photos, as usual! xx

    Sophy

    ReplyDelete
    Replies
    1. It really is!! I love how everyone had to stay in character - truly it was the best. And yessss tho I have so much stuff to do now yikes
      aww girl!! that's a lot, coming from a fantastic photographer like you!!

      Delete
  12. Your trip looks like so much fun! I love New England :)
    thefloridsword.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I never knew that I would - but I really did enjoy my time there <3

      Delete
  13. <3 these pictures! it looks so fun! and I love ya'lls outfits.

    Ellie
    www.uniquelyyou1.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 haha thanks! it was so fun to get cute outfits for being in boston and near the ocean xD

      Delete
  14. Looks like an awesome trip!! I loved the pictures! My trip isn't over ;P and when I get back I'll be dumping a million pics onto my blog. ;D
    Oh! Plymouth Rock sounds so cool and it must not be far from where I am because my mom and dad have gone there on one of their trips here. ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. It really really was!! haha! Nope, it isn't. Are you having a good time?? ooohh wow really?! How neat!

      Delete
    2. I'm glad you had such a nice trip!!
      YESSSSS!!! I'm having a blast! Just hanging out with lots of cousins and family! XD drinking tons of coffee and staying up way too late! Hahaha!! XP I even got to make a bunch of money yesterday. *pats self on back* all in a days work ;P more money for coffee *laughs*

      Delete
  15. This trip looks so cool! I love all the photographs!

    ReplyDelete
  16. That picture of you taken from the top of the stairs, I loved it! Also, the last one <3. I'm glad you had such a great trip!

    ReplyDelete
    Replies
    1. awwwww you're so sweet! thanks Bri - YES IT WAS FANTASTIC X40959724759204058

      Delete
  17. AGH THAT LOOKS SO AWESOME!!! I loooove the picture of the window and the silhouette, and the blue ocean! HOW IS IT SO BLUE. And agh, you and your sister sleeping are the CUTEST. <3

    May @ Forever and Everly

    ReplyDelete
    Replies
    1. YUUS SO YUUUSS. I love how those turned out too! IDK BUT GOD IS AMMMMMAAZZZING -- awww <3

      Delete
  18. EP! THAT LAST PICTURE IS GREAT. This is a lovely post!

    ReplyDelete
  19. Unless I'm mistaken, this is the place where my field trip in my senior year will be xD FUNNY HOW THAT WORKS :D

    The pictures are absolutely amazinggg!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. WHHHHHAA REALLY?! that's like crazy cool girl!! XD XD XD You'll have to send me photos ;)

      awwwwwwww <333333

      Delete
  20. Okay, I don't know what took me so long to finally look at your blog (thank you for the super sweet comments on my blog, by the way, friend!). But OH MY GOSH these pictures are gorgeous. Now excuse me while I sneak off to follow your blog and stalk all your previous posts....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhhheyyyy!! Madison! I'm so glad you stopped in (and aww thanks to you too, friend!!) ohh gosh thank you so much! <3 ooooooooooohhh boy. just don't go too far lol!!

      Delete

let's be honest here peeps, comments rock. keep 'em clean and fun and I'll reward you with a virtual ice cream cone

*reluctantly hands cone over*

© the barefoot gal. Design by Fearne.