destiny // 2 years

It's been an interesting 3 weeks. Drivers ed is now complete and I passed the last, final test! It was a 80 question, multiple choice (OH THANK YOU lol), exam. I studied and believed in myself that I could pass. I believed that I had paid attention during class, that I listened when the teacher gave us tips, and that my common sense could be enough.. Well, that's what I told myself. I was still nervous. ;) We had 2 1/2 hours for the test, plenty of time, and more, so the teacher brought pizza too. :D After the teacher graded our tests we were allowed to flip our tests over at the same time to see our final grade. I made it! 11 wrong out of the 80 questions... it was such a relief! I quite literally ran to the parking lot where my mom was waiting..yes, that's how crazy I am people. ;) 

 I've been procrastinating lately! :P Partly because I'm overwhelmed, partly because I'm tired, and partly because I just don't want to do it. That is one of the worst things a person can do to yourself. I had a long conversation with a GREAT friend today and she opened my eyes to some hugely important factors. One of which was that I really need to REST in GOD. She encouraged me, so I want to pass on that and uplift you today to get what you need to get done! He's there with you!! <3 

And, it's been an interesting 2 YEARS folks!! Yes, I mean it. I've been a'blogging for that long now... it's an amazing feeling, and even though this month has been so busy for me, I still enjoy typing up my silly posts for you. :D Goodness, 76 followers! I want to thank you all for pushing me along. I started out with my few precious friends, and now I have SO many amazing friends! You're all so wonderful. I know I couldn't have done it without your comments and you know what, I couldn't have without God. He is the true inspiration. I started this blog out with the idea of writing a novel or short stories for His glory. But, I've come to the realization that I can write for His glory about daily life; about my struggles (which are great indeed), and about the adventures God brings me along on. His love is so great I can barely stand it - and sadly, sometimes I forget it. Who knows where I'll be in the next 2 years when He's got my destiny in His hands!! 

Destiny
It's my future; my goal, and my focus. But, it's not mine - it's His future, HIS goal for me, and HIS focus.

How do you rest in God?
How long have you been following my blog?

Hehee..sorry for the long post. ;) I get chatty sometimes! lol

14 comments

  1. I have been following for a year maybe.... but times flies it could easily be more...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, that is so true! I wish time would slow down just a touch. ;)

      Delete
  2. Aw this was so great, Julia! :) You really do write so well. Hope this encourage your other readers! And happy blog birthday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're so great! Aw, thanks, I just try to make the things in my head have some sort of sense. ;) *throws balloons in the air* Thanks!! :D

      Delete
  3. I love your hair in that picture!
    Congratulations, again, on your test!!<3
    -Clara

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol! It's Bree's hair. ;) She does such a great job styling it! Aw, thanks girl! I got my level 1 license today. :D

      Delete
    2. I do not. :P We all know that you are the hairstylist. ;)

      Delete
    3. I don't know, Bree, I'd love to know how you did it!

      Delete
  4. CONGRATULATIONS!! That's so fantastic that you've been blogging two years.
    Hmmm...I'm not sure how long I've known you on Blogger. Like...okay, it's definitely been for a while. Maybe a year? I think...Actually I first found out about your blog through Eve when she designed it :) Now you can drive! Haha, that's so cool :) Have you driven on the hiway yet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa! Thanks! :D How long have you been blogging??
      Oh definitely a year...perhaps longer! I'm thinking close to 1 1/2..so you've been with me for most of my journey! :D Haha, yes I can! I drove on the highway for the first time about 2 weeks ago. I've been on it about 4 times now.. I think. :) How are you?!!

      Delete
  5. Yay, so happy for you! Next year, it's my turn to enroll in driver's ed, then maybe you can give me some pointers, lol ;)!

    It is so beautiful the way you trust in Yahweh, thank you for being such an encouragement and inspiration. May the Lord bless you, Julia! Happy Blogiversary!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooohhhhh!!! Really! Of course I'll give you some tips! Make sure you let me know when you do it. ;)

      Awh..sadly it's easier sad then done. Each day is a test..just gotta plug through. ;) Thanks! Love you!

      Delete
  6. I love your pictures ( as always ) I've been following your blog for almost a year now. It was that first blog that I ever followed. 😊

    ReplyDelete
  7. You're procrastination comments really stood out to me. I could have written those reasons for it myself a couple weeks ago, haha, and it was a dear friend who pulled me back to action, haha :). Happy late blog-iversary!

    ReplyDelete

let's be honest here peeps, comments rock. keep 'em clean and fun and I'll reward you with a virtual ice cream cone

*reluctantly hands cone over*

© the barefoot gal. Design by Fearne.